MENYS LLUMS QUE UN TAXI APARCAT

Benvolgut, o no:

Imagina que soc un català que se sent espanyol. Imagina que la cabra de la legió o sentir l’himne espanyol m’emocionen (havia escrit himen. No sé en què estava pensant). Imagina que tinc un pòster del fill del campechano enganxat a la paret de la meva habitació. Imagina que a Catalunya defenso que sentir-se català, també és sentir-se espanyol. Imagina que als meus amics els hi dic que el català és una llengua espanyola i que, en conseqüència, s’ha de protegir. Imagina que la meva llengua inicial és el català. Imagina que parlo la major part del temps en català.

I ara imagina què sentiria el meu alter ego després de llegir el teu tuit. Imagina com el meu alter ego pot defensar que la convivència entre els catalans i els ciutadans de la resta de territoris és possible, després de llegir que li dius “catalufo”. I ara imagina que aparques el teu taxi a L’Hospitalet i t’adones que els catalans són els que et garanteixen els teus ingressos. 

Per la meva part, només puc imaginar que ets una barreja de Travis Bickle i Torrente.

SEGUEIX-ME A TWITTER, EXCEPTE SI ETS CATALANÒFOB