LES LLAVORS DE LA SÍNDRIA

Benvolgut, o no:

Si jo afirmo que al planeta Terra existeix la gravetat i que aquesta és la força d’atracció mútua que experimenten dos objectes amb massa, ho puc provar de moltes maneres: llençant una bandera espanyola al terra, veient què fa Vinicius dins l’àrea quan s’apropa un defensa o agafar fotos del campechano amb dones. Llavors, si escric a Twitter: “el planeta Terra atrau els objectes i, per aquest motiu, els fills de puta no volen”, és probable que algú em recordi al primer astronauta espanyol i no sigui, és clar, el Pedro Duque. Tanmateix, tindré raó. 

L’escola catalana és un sistema format per gairebé 5.500 centres i més de 122.000 professors. I tu dius que aquests 5.500 centres i 122.000 professors inculquen en els alumnes la idea de que els catalans som superiors als espanyols. 

En primer lloc, no sé si t’has adonat que assumeixes la diferència entre catalans i espanyols com col·lectius diferents. No seré jo qui et porti la contrària, però Freud sempre té raó. 

En segon lloc, crec que tampoc t’has adonat que has acusat a 5.500 escoles i 122.000 professors d’adoctrinament supremacista infantil. Olé, tus “buevos”. Un paio, que es diu “Old tab in town”, acusa d’atemptar contra els drets educatius dels estudiants a 5.500 escoles i 120.000 professors. I tot això ho fa sense proves. Això em fa pensar que, si es tracta d’acusar sense proves, jo t’acuso d’agredir sexualment les síndries que a l’estiu entren tan bé. O, en el teu cas, al revés. 

A mi el que em fot de tot això és que els catalans, ni tenim ningú que ens defensi, ni semblem molt disposats a defensar-nos. I és que el teu cul hauria d’estar en un jutjat per haver calumniat a un col·lectiu de 122.000 professionals. Potser així se’t passarien les ganes d’omplir de comentaris tòxics i injuriosos l’espai públic. De moment, i com soc bona persona, només et desitjo que les llavors de la síndria no siguin espeleòlogues.

SEGUEIX-ME A TWITTER